sobota, 13 grudnia 2014

papierowe ozdoby choinkowe cz.1


Domowa manufaktura ozdób świątecznych otwarta! Drukujemy, tniemy, kleimy,tniemy, drukujemy i dorzucamy pierniki do dużego słoja, żeby nie było widać, że ubywa.

Z kolorowych papierów wycinamy paski, kółka, serca i trójkąty wybranych wielkości. Elementy łączymy zszywaczem (szybsza i czystsza wersja) lub klejem - nie zapominając o sznureczkach! :)

Genialne kolorowe papiery do druku, w świątecznych wzorach i kolorach, znalazłam na stronie papercraftsinspirationsthemakingspot.com.

A więcej bożonarodzeniowych inspiracji znajdziecie TUTAJ.


















14 komentarzy:

  1. Dziękuję za linka i piękne inspiracje :))))
    Cudne bombki :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. No ba! uwielbiam takie papierowe ozdoby. W tym roku udało mi się już nawet kilka wykonać ;) ach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj i to jak:))))Takie kolorowe coś włąśnie mi było potrzebne:))

    OdpowiedzUsuń
  4. te papiery są po prostu genialne! wiedziałam, że Wam też się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A jakze! Szkoda, ze dopiero w przyszlym roku Zocha bedzie w stanie cokolwiek zdzialac.... Ale wtedy siegniemy po inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  6. Ps. juz zapowiedzialam Lemurowi, ze w przyszlym roku kupujemy porzadna drukarke. I tyle cudownych rzeczy bedziemy drukowac, zamiast kupowac!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o taak! sprzęt do drukowania to zdecydowanie dobra inwestycja :) ja też długo marzyłam i wybierałam swoją :) i odkąd ją mam stwierdzam jednoznacznie, że nie wyobrażam sobie bez niej życia :D jeden niewielki sprzęt, a tysiące możliwości, można by rzec :P

      Usuń
  7. tego szukałam...zachwycająca prosta forma :) pozdrawiam i zapraszam czasem do siebie ;) http://titkolandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za zaproszenie :) zaglądałam już, ale muszę zajrzeć kiedyś na dłużej przy wieczornej herbatce ;) pozdrawiam!

      Usuń
  8. Pieknie tu u Was!!! Zostajemy!!!

    Pozdrawiamy

    Franka i jej mama

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips